קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות5
ציון בריאות3
מגזין

סלט ירקות דרום-מערבי

סלט ירקות דרום-מערבי
סלט ירקות דרום-מערבי עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתכון ללא גלוטן וטבעוני זה מגיש 5 . מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 170 קלוריות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם מלח, עלי חסה מבוסטון, קטשופ וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 35%. ציון זה לא כל כך גדול. נסו סלט עוף וירקות דרום-מערבי, אופים ירקות דרום-מערביים, ו קערת ירקות דרום-מערבית עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את התירס, הקישואים, האבוקדו והצנוניות. על צלחת הגשה מסדרים חסה אם רוצים ועגבניות. בקערה קטנה, לטאטא את החומרים ההלבשה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים מעל תערובת תירס; לזרוק בעדינות למעיל. כף מעל עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל

מרכיבים

1אבוקדו בשלים, קלופים וקצוציםאבוקדו בשלים, קלופים וקצוצים1השארביב או בוסטון חסה אופציונליביב או בוסטון חסה אופציונלי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה3(חוֹרֶף)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנוניות פרוסות דקצנוניות פרוסות דק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעד 3 עגבניות בינוניות, פרוסותעד 3 עגבניות בינוניות, פרוסות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס הקרנל כולותירס הקרנל כולו1קטןקישואים, פרוס 1/4 אינץ ' עבהקישואים, פרוס 1/4 אינץ ' עבה