קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

סלט מושלך עם רוטב שום שמנת

סלט מושלך עם רוטב שום שמנת
סלט זרק עם רוטב שום שמנת נטול גלוטן, ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 163 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו חסה קרועה, שוט נס, קרוטונים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. עם כפית ציון של 31%, המנה הזו לא כל כך מרהיבה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלט מושלך עם רוטב שמיר שמנת, סלט סטייק מושלך עם רוטב שום חריף, ו רוטב סלט שום שמנת.

הוראות

1
בסיר קטן שלבו את החומץ, המים, הבצל, השום; מבשלים עד שהבצל רך, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
שוםשום
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים סוכר; מבשלים עד להמסה. מצננים לטמפרטורת החדר. מערבבים פנימה את שוט הנס, השמנת החמוצה, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שוט הנסשוט הנס
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
סוכרסוכר
3
בקערת סלט גדולה זורקים את החסה, הגזר וחתיכות הבייקון; מוסיפים רוטב וזורקים למעיל. למעלה עם קרוטונים אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות בייקוןחתיכות בייקון
קרוטוניםקרוטונים
גזרגזר
חסהחסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות נהר קומאו ציד היל שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-60 דולר לבקבוק.
נהר קומאו האנטינג היל שרדונה
נהר קומאו האנטינג היל שרדונה
ליין זה ניחוחות ריחניים של לימון/ליים על האף המאפיינים את הבושם המקסים מפירות הגדלים בגבעת הציד. ייצור 2013 הושפע מקפוא באביב והיבולים הבאים היו בערך חצי מהגודל הרגיל. הקיץ היה אחד הטובים ביותר שנרשם והענבים היו נקיים להפליא, בשלים וטעמים עזים, ויצרו יין בעל ריכוז ומורכבות עזים שיחיה זמן רב מאוד.