קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

סלט מלפפונים תאילנדי מתוק וחריף

סלט מלפפונים תאילנדי מתוק וחריף
רק מעטים מאוד אהבו את המנה האסיאתית הזו. מתכון זה מכלמתכונים דורש גזר, סוכר, בצל ומים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. זה עובד היטב כתוספת במחיר סביר מאוד. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 29%, וזה די רע. מתכונים דומים: סלט מלפפונים בסגנון תאילנדי חם ומתוק, סלט מלפפונים עם ויניגרט צ'ילי תאילנדי מתוק, ו סלט מלפפון חריף.

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אסייתי בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. אתה יכול לנסות לשחרר את דר ' ל ' ריזלינג. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-11 דולר לבקבוק.
לשחרר את ד ר ל ריזלינג
לשחרר את ד ר ל ריזלינג
"...ערך מורכב להפליא ויוצא דופן בריזלינג כמעט יבש... לימון, תפוח ירוק, אבן רטובה וניחוחות פרחוניים קלים ואחריהם חיך פריך ורווי צפחה וגימור של הדרים ותפוחים עסיסיים, שמני אגוזים, מלחים מינרליים ואבן רטובה..."- עו "ד יין" יין זה צריך להיות אחת העסקאות הטובות ביותר במוזל ריזלינג. ריזלינג 'המבוא' של ארנסט שחרר מסומן בטעמים של אפרסק טרי ומשמש, המאוזן בכמות לא מבוטלת של חומציות מרעננת. אפריטיף נהדר."- מגזין אוכל ויין