קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות32
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט מקרוני

סלט מקרוני
סלט מקרוני יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-4 ומחירו 1 מנות.58 דולר למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 27 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל של 478 קלוריות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם מיונז, פרחי ברוקולי, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב שמנת חמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי תפוחים שמנת חמוצה כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 60%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: מקרוני וגבינה-מקרוני וגבינה תוצרת בית הוא אוכל נוחות שקשה לנצח. אתה יכול לשים בצד את המקרוני והגבינה הארוזים מראש בחנות, פסטה מקרוני וסלט ביצים / סלט בריא, ו מקרוני גרוי אוררה ואמנטלר עם חזיר ומחמצת קוביות מ ' נמס: אומנות המקרוני והגבינה.

הוראות

1
זמן הכנה: 15 דקות זמן בישול: כ-15 דקות מבשלים את המקרוני, בהתאם להוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
מקרונימקרוני
2
מסננים היטב, שוטפים במים קרים ומניחים להתקרר. בזמן שהפסטה רותחת, מבשלים את הברוקולי במיקרוגל עד שהם רכים בלבד (כ -4 דקות).
מרכיבים שתצטרך
ברוקוליברוקולי
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
3
מניחים מקרוני בקערת הגשה; מוסיפים ברוקולי, חזיר, בצל, פטרוזיליה, מלח ופלפל לפי הטעם. בקערה קטנה, מערבבים מיונז עם שמנת חמוצה, ולאחר מכן מוסיפים תערובת לפסטה. קלף ביצים מקוררות (השלך 2 מהחלמונים). קוצצים את הביצים הנותרות ומערבבים אותן בעדינות לתערובת המקרוני.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ברוקוליברוקולי
מקרונימקרוני
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
בצלבצל
פסטהפסטה
חלמון ביצהחלמון ביצה
ביצהביצה
מלחמלח
חםחם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים עוד מלח ופלפל במידת הצורך. אתה יכול להכין את הסלט הזה יום קדימה ולקרר לילה, או להגיש אותו מיד. איך ילדים יכולים לעזור: למדוד מקרוני; לערבב רוטב; לערבב מקרוני ומרכיבים אחרים; לקלף ביצים, לקצוץ בסכין פלסטיק ולערבב אותם לסלט.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מקרונימקרוני
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין