קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות27
מגזין

סלט נאפה תאילנדי בקיץ

סלט נאפה תאילנדי בקיץ
סלט נאפה בקיץ תאילנדי עשוי להיות רק הצד המנה שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 17 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. גשו לסופר וקנו פלפל חריף, רוטב דגים, מלפפון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל אסייתי. נסו סלט כרוב נאפה, סלט כרוב נאפה, ו סלט כרוב נאפה (מתכונים דומים).

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר1(יכול להיות או להרחיק)רסק צ'ילי עם שום (כגון סמבל oelek)רסק צ'ילי עם שום (כגון סמבל oelek)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון קלוף זרע, ג'וליאן-לחתוךמלפפון קלוף זרע, ג'וליאן-לחתוך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגיםרוטב דגים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק1פלפל חלפיניו טחוןפלפל חלפיניו טחון3(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב נאפה פרוס דק (סינית)כרוב נאפה פרוס דק (סינית)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנון מגורדצנון מגורד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום, ג'וליאן-קאטפלפל אדום, ג'וליאן-קאט2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל צהוב, ג'וליאן-קאטפלפל צהוב, ג'וליאן-קאט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסקווש צהוב, ג'וליאן-קאטסקווש צהוב, ג'וליאן-קאט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים, ג'וליאן-קאטקישואים, ג'וליאן-קאט

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הקלטות השדה Chenin Blanc עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
הקלטות שדה Chenin Blanc
הקלטות שדה Chenin Blanc
טעמים של צדפות, תפוחים סבתא סמית, קמומיל ונרקיס.