קושיקשה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

סלט סלמון ותפוחי אדמה רוסי

סלט סלמון ותפוחי אדמה רוסי
סלמון רוסי וסלט תפוחי אדמה נטול גלוטן, ו pescatarian מנה צדדית. מנה אחת מכילה 525 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 37 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח המזרח אירופי. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 25 דקות. אם יש לך אפיית תפוחי אדמה, חמאה, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . מתכונים דומים: סלט תפוחי אדמה רוסי הידוע גם בשם אוליבייה Salade, רוטב רוסי חדר תה רוסי-זה רוטב סלט ממקום עם היסטוריה עשירה, ו מרק פטריות ותפוחי אדמה רוסי.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.