קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות12
ציון בריאות8
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט סרטן

סלט סרטן
סלט סרטנים נטול גלוטן, ו pescatarian ומספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 9 גר' של חלבון, 20 גרם של שומן, וסך הכל 234 קלוריות. גשו לסופר וקנו כוסברה, מיונז, שמנת ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. , שהוא מוצק. נסו סלט סרטן, סלט סרטנים ואפונה, ו סלט סרטן (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא את המיונז, שמנת חמוצה, רוטב אדובו, קטשופ ומיץ ליים יחד בקערה גדולה. מתבלים עם קצת מלח ופלפל. מקפלים את הפלפלים וכוסברה קצוצה. אז תקפל את הסרטן.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפלפלפל
רוטב Adoboרוטב Adobo
מיץ לייםמיץ ליים
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
קטשופקטשופ
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
חותכים פרוסה דקה את הצד המעוגל של האבוקדו כך שהם יושבים שטוחים על צלחת.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
3
מניחים את חצאי האבוקדו, שטוח בצד למטה, על מגש. ממלאים את החללים בתערובת הסרטנים, ומתחלקים באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
חצאי אבוקדוחצאי אבוקדו
סרטןסרטן
4
מקשטים עם כוסברה sprig.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
5
מגישים קר.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אובר לורן ויניארד שרדונה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 139 דולר.
יין אובר לורן שרדונה
יין אובר לורן שרדונה
שרדונה אחוזת לורן 2011 תמיד מזכיר אחד של תערובת וינטג היפותטית של חוף סונומה פוגש בורגונדי לבן. זה 2011 לורן ברור באופן טבעי עם ירוק כלורופיל על קצה. ארומטיקה הן לורן קלאסי עם ניואנסים של לימון-מינרלים, אגס מיובש ואפילו כמה גוונים דמויי תה ירוק. ארומטיקה בולטת של פירות ומינרלים לתת תחושה אורגנית של מקום. זר הוא רב פנים עם רמזים של מאפים תפוחים ואבנים רטובות. הפה מרגיש מציג תו עליון גליצרין, ואחריו מבנה חומצה נמצא רק בלורן.ליין בהירות מעורפלת המעידה על מחויבותו של אוברט לעשיית יין במינימום התערבות.