קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות17
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט סרטנים חסה כוסות

סלט סרטנים חסה כוסות
סרטן סלט חסה כוסות הוא ללא חלב ופסקאטרי ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 136 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד טוב כמנה עיקרית יקרה למדי. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לך בשר סרטנים גוש מ דלפק דגים מהשוק שלך, רוטב צ'ילי, פלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי להשתמש במלח הגס אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פודינג שוקולד גולמי בריא כמו קינוח. עם כפית ציון 73%, המנה הזו מוצקה. נסו סלט כוסות חסה של ניקואז, סלט עוף בכוסות חסה, ו סלט טונה חסה כוסות (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מניחים סרטן בקערה ומעבירים דרכו אצבעות כדי לבדוק אם יש חתיכות קליפה. לשבור את הסרטן קצת עם קצות האצבעות אבל להשאיר כמה חתיכות גדולות.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים לקערה רוטב צ ' ילי, גרידת לימון ומיץ, פטרוזיליה, רוטב חם ווסטרשייר וזורקים לשילוב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
גרידת לימוןגרידת לימון
רוטב חריףרוטב חריף
פטרוזיליהפטרוזיליה
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
במעבד מזון, לעבד את הירקות הקצוצים לחתיכות קטנות על ידי להכות דופק מספר פעמים. מרפדים צלחת בכמה גיליונות מגבת נייר. לגרד ירקות על מגבת כדי להסיר נוזלים.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מגבות ניירמגבות נייר
5
מעבירים סלרי קצוץ, פלפל, שום ובצל לסרטן. מערבבים לשלב ירקות ומתבלים את הסלט במלח גס ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
פלפלפלפל
סרטןסרטן
6
מניחים סלט סרטנים בקערת הגשה ומעליהם קרקרים. להקיף את הסלט עם חסה"כוסות". כף את הסלט לחתיכות הקרחון הפריכות בזמן שאתה אוכל.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים
חסהחסה
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, מוסקדט וריזלינג הם אפשרויות נהדרות לרכיכות. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס שרדונה יין. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס שרדונה יין
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס שרדונה יין
"אינדיאן וולס שרדונה שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך אופייני לאתרים חמים כמו מדרון וואהלוק. אני אוהב את טעמי האננס והבשר הבשלים של שרדונה ואת המרקם העשיר והקרמי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."- בוב ברטאו