קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות5
ציון בריאות25
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף מזרחי

סלט עוף מזרחי
סלט עוף מזרחי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 36 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 793 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך שקדים, שמן שומשום, שמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. נסו סלט עוף מזרחי, סלט עוף מזרחי, ו סלט עוף מזרחי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל מרכיבי ההלבשה יחד ומקררים.מחממים שמן עוף, מסביב 177°.In קערה קטנה לנצח ביצים להוסיף חלב ומערבבים well.In שקית רוכסן-נעילה גדולה, לשלב את הדגנים אשר אני פשוט למעוך, עם קמח, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת
(קיבלר)(קיבלר)
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
חותכים את השדיים לרצועות ארוכות, 5 כל אחד.טובלים כל רצועה לתוך הביצה ואז בתערובת הפירורים. מעיל לחלוטין.מטגנים 5 רצועות עוף בכל פעם, במשך 7 דקות, או עד מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
בצל מתוק מגורר (או דק, קצוץ דק)בצל מתוק מגורר (או דק, קצוץ דק)
צ'דר טרי מגוררצ'דר טרי מגורר
(קיבלר)(קיבלר)
3
ניקוז על מגבות נייר.חתכתי את הירוקים, חתכתי את העוף המטוגן לחתיכות, ומערבבים הכל ביחד.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ירוקירוק
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
4
תגיש את הרוטב בצד.

מרכיבים

3(חוֹרֶף)שקדים פרוסיםשקדים פרוסים3גזר, גרוסגזר, גרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קיי המיוחדים של קלוגדגני קיי המיוחדים של קלוג2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כוסות חסה רומנית מגוררת, מ-1 חסה קטנה3 כוסות חסה רומנית מגוררת, מ-1 חסה קטנה3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח3בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ9(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים3(חוֹרֶף)חרדל דבש צרפתיחרדל דבש צרפתי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוט הנסשוט הנס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב נאפהכרוב נאפה1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב אדוםכרוב אדום5(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קצוצהחסה קצוצה2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר4חזה עוף ללא עצמותחזה עוף ללא עצמות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות