קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות12
סוגי מאכליםסלט
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט עוף סיני בגריל

סלט עוף סיני בגריל
סלט עוף סיני בגריל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 295 קלוריות. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל סיני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. אם יש לך שמן צמחי, ג'ינג'ר-מיסו spice להדביק, ירכיים עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. נסו סלט עוף בגריל סיני, עוף סיני בגריל צ'אר סיו, ו סלט עוף סיני ללא אשמה-סלט זה קל, בריא ומלא טעם (מתכונים דומים).

הוראות

1
תדליק גריל. לעשות 1/4 אינץ ' חתכים עמוקים בירכיים עוף. בקערה, לשלב 2 כפות של משחת התבלינים עם 2 כפות של השמן ולהפיץ אותו על כל העוף. גריל העוף על חום גבוה עד מבושל דרך, 7 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
בואו מגניב, ואז לחתוך את העוף לרצועות דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, להביא סיר קטן של מים מלוחים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיף את אפונה שלג ו blanch במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים ושוטפים מתחת למים קרים; מתייבשים. פרוסה בחצי לאורכו. בקערה גדולה, לטאטא את הנותרים 2 כפות של דבק עם מיץ לימון ואת הנותרים 2 כפות שמן. מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את אפונה שלג, בצל ירוק, תערובת סלט כרוב ועוף, לזרוק היטב ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא LangeTwins נסיך כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.