קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות27
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט ערמת שחת

סלט ערמת שחת
סלט ערמת שחת דורש בערך 30 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. לבמנה עיקרית זו יש 928 קלוריות, 41 גרם חלבון, ו 60 גרם שומן למנה. אם יש לכם חסה אייסברג, שמנת, אורז וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. כדי להשתמש באורז התבואה הארוך המבושל תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פודינג אורז טנגלו קוקוס שמנת כמו קינוח. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 69%, המנה הזו מוצקה. נסו עוגיות ערמת שחת, בצל ערמת שחת, ו עוף בערימת שחת עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בקר על אש בינונית עד שהוא כבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים רוטב ספגטי ותיבול טאקו; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פסטהרוטב פסטה
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
3
בינתיים, עבור רוטב גבינה, ממיסים חמאה בסיר גדול. מערבבים פנימה קמח, אבקת שום ופלפל. מוסיפים חלב בהדרגה. מביאים לרתיחה. מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד שהוא מסמיך ומבעבע.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
רוטב גבינהרוטב גבינה
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
4
מוסיפים גבינה אמריקאית; מבשלים ומערבבים עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינה אמריקאיתגבינה אמריקאית
5
מסירים מהאש.
6
בשמונה צלחות שכבו את האורז, החסה, העגבניות, הבצל, השעועית, גבינת הצ 'דר וצ' יפס הטורטייה. למעלה עם תערובת בשר, שמנת חמוצה ורוטב גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
רוטב גבינהרוטב גבינה
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית כליות, שטוף סחוטיכול שעועית כליות, שטוף סחוט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז עם תבואה ארוכה ומבושלת בחוםאורז עם תבואה ארוכה ומבושלת בחום596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1ראשחסה קרועה, קצוצהחסה קרועה, קצוצה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינה תהליך (Velveeta)גבינה תהליך (Velveeta)170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1-1 / 2 כוסות גבינת צ'דר גרוסה1-1 / 2 כוסות גבינת צ'דר גרוסה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמנת חמוצהשמנת חמוצה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ספגטירוטב ספגטי2(חוֹרֶף)תיבול טאקותיבול טאקו41 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעגבניות, קצוץעגבניות, קצוץ255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת צ'יפס טורטייה, מרוסקחבילת צ'יפס טורטייה, מרוסק0(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס