קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות60
מגזין

סלט פסטה

סלט פסטה
סלט פסטה לוקח בערך 50 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 10 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל 299 קלוריות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם יש לכם שמן זית, מלח, בזיליקום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 98%, וזה מדהים. מתכונים דומים: סלט פסטה מעטפת ים או סלט פסטה עם גלגלים, וואו את האורחים שלכם ב -4 ביולי עם סלט פסטה קישואים ללא פסטה, ו על סלט פסטה בקיץ ועל למה אתה לא צריך לשטוף פסטה עם מים קרים.

הוראות

1
מרתיחים את הפסטה במים מומלחים עד אל דנטה ומסננים היטב. זורקים עם פלפל שחור גרוס ושמן זית.
מרכיבים שתצטרך
פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2
לרוטב מוסיפים את החומץ לבלנדר ומחליפים את המכסה. הפעל את הבלנדר הוסף, 1 בכל פעם דרך פתח ההזנה, שום, חרדל, אורגנו, בזיליקום, מלח ופלפל שחור. משאירים את הבלנדר פועל, מוסיפים את שמן הזית בזרם דק איטי.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
3
זורקים יחד את הפסטה, הדלעת הצהובה, הקישואים, העגבניות המיובשות, הבזיליקום והפטרוזיליה עם מספיק מהרוטב לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
לציפוי כל המבורגרלציפוי כל המבורגר
סקווש צהובסקווש צהוב
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
4
מגישים כל רוטב נוסף בצד.

מרכיבים

2(חוֹרֶף)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה farfalleפסטה farfalle2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טריים ארוזיםעלי בזיליקום טריים ארוזים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טריים ארוזיםעלי פטרוזיליה טריים ארוזים2שיני שום, מרוסקות קלות עם הצד של להב סכין, ורבעיםשיני שום, מרוסקות קלות עם הצד של להב סכין, ורבעים0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,חרדל קרקע אבןחרדל קרקע אבן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות מיובשות חתוכות לקוביותעגבניות מיובשות חתוכות לקוביות1סקווש צהוב, פרוס לדיסקים בעובי 1/4 אינץסקווש צהוב, פרוס לדיסקים בעובי 1/4 אינץ1קישואים קישואים, פרוסים לדיסקים בעובי 1/4 אינץקישואים קישואים, פרוסים לדיסקים בעובי 1/4 אינץ

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בודגאס נברן דמה קאווה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
בודגאס נברן דמה קאווה
בודגאס נברן דמה קאווה
אחד מכמה קאבות וינטג ' שנעשו בספרד. דמה היא בעלת גוף מלא אך בהירה ופריכה. אחוזת נאבר סקלן מייצרת קאווה באיכות גבוהה מאז 1901. כל הקאבות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דמה מותססת בבקבוק (שמפנוז לה-מ ' - תוד) ומזדקנת בליס שלה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניקה לגוף היין ולנפח, ופרלדה, המעניקה אופי חריף ובהיר החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.