קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט פסטה אסייתי

סלט פסטה אסייתי
סלט פסטה אסייתי יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 93 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. אם יש לכם פלפל, ספגטי, שמן שומשום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלט פסטה אסייתי, סלט פסטה אסייתי, ו סלט פסטה אסייתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
אדים ברוקולי, מכוסה, 5 דקות או עד פריך-מכרז. יש לשטוף מתחת למים קרים.
מרכיבים שתצטרך
1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
2
מערבבים ברוקולי ושאר החומרים; לזרוק בעדינות. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא הברון הרצוג Chenin Blanc (OU Kosher). יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.