קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קוב דרום-מערבי

סלט קוב דרום-מערבי
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? סלט קוב דרום-מערבי יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתאים ל-4 ומחירו 1 מנות.9 דולר למנה. מנה אחת מכילה 437 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי האוכל האמריקאי. אם יש לכם אבוקדו, כמון טחון, פלפל גרוס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בחומץ היין הלבן תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת קטיפה אדומה כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: סלט קוב דרום-מערבי, סלט קוב דרום-מערבי, ו סלט קוב דרום-מערבי.

הוראות

1
להכנת ויניגרט, שלבו תחילה 6 מרכיבים בקערה בינונית, תוך ערבוב עם מטרפה. מוסיפים שמן בהדרגה, תוך ערבוב מתמיד עם מטרפה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
להכנת סלט, מבשלים בייקון במחבת טפלון על אש בינונית עד שהוא פריך.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוציאים בייקון מהתבנית; להתפורר. נגב מחבת נקייה עם מגבות נייר. הגדל את החום לבינוני-גבוה. מחבת מעיל עם תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
4
מפזרים הודו עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
מלחמלח
5
מוסיפים הודו למחבת; מטגנים 4 דקות או עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מסדרים 2 כוסות חסה על כל אחת מ -4 הצלחות. מעל כל מנה כ -2 כפיות בייקון, 5 כפות הודו, 2 כפות פיקו דה גאלו, 2 כפות אבוקדו, 2 כפות פרסקו קווסו, 1 כף בצל וכ -1 / 3 כוס שעועית.
מרכיבים שתצטרך
Pico De GalloPico De Gallo
Queso FrescoQueso Fresco
אבוקדואבוקדו
חסהחסה
בצלבצל
טורקיה כולהטורקיה כולה
בייקוןבייקון
שעועיתשעועית
7
מטפטפים ויניגרט באופן שווה על סלטים.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבוקדו קצוץאבוקדו קצוץ425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה דל נתרן, שטוף סחוטשעועית שחורה דל נתרן, שטוף סחוט2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון11 קילו קישואים,1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקורר טרי פיקו דה גאלומקורר טרי פיקו דה גאלו57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס קרסה פרסקו queso1/2 כוס קרסה פרסקו queso2בצל צהוב בינוני, קצוץחסה קרועהחסה קרועה0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה הודו נטול עור, נטול עצמות, חתוך לחתיכות 1/2 אינץחזה הודו נטול עור, נטול עצמות, חתוך לחתיכות 1/2 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות3פרוסותקותלי חזיר במרכזקותלי חזיר במרכז3(חוֹרֶף)חומץ יין לבןחומץ יין לבן