קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות8
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קינואה דרום-מערב

סלט קינואה דרום-מערב
סלט קינואה דרום מערב עשוי להיות התוספת שחיפשתם. והוא יספק כ 8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 229 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך גבינת פטה, בצל, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 25 דקות. . וזה די גרוע. נסו סלט קינואה דרום-מערב, סלט קינואה דרום-מערב, ו סלט קינואה דרום-מערב (מתכונים דומים).

הוראות

1
יש לשטוף את הקינואה ביסודיות מתחת למים קרים, ולנקז. ממיסים חמאה בסיר גדול על חום בינוני, ומבשלים ומערבבים את הקינואה עד שהמים התאדו והקינואה קלויה קלות, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים את מרק העוף, מביאים לרתיחה, להפחית את החום לנמוך, ומבשלים עד הקינואה ספגה את כל המרק, על 10 דקות. קינואה מגניב במקרר לפחות 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים יחד פלפל ירוק, בצל אדום, תירס, שעועית שחורה, כוסברה, עגבניות, מיץ ליים, חומץ יין אדום, שמן זית, תיבול adobo, גבינת פטה בקערת סלט גדולה. מערבבים קלות בקינואה, ומתבלים במלח, פלפל, ומיץ לימון נוסף לפי הטעם, אם תרצה בכך. לצנן את הסלט לפחות 30 דקות לפני ההגשה; לשרת קר.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)adobo תיבולadobo תיבול1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, סחוטהשעועית שחורה, סחוטה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרי, או לפי הטעםמיץ ליים טרי, או לפי הטעם2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ2(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור לפי הטעםמלח ופלפל שחור לפי הטעם1גדולעגבניות, חתוכות לקוביותעגבניות, חתוכות לקוביות