קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מטבחיםאמריקאי
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קיסר עלה שלם

סלט קיסר עלה שלם
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט קיסר עלה שלם. זה מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה 690 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. אם יש לך רוטב, חרדל דיז'ון, פרמזן, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה לחם בננה כקינוח. מתכונים דומים: סלט קיסר עלה אדום עם קרוטונים פרמזן בגריל, סלט קיסר עוף עם קרוטונים שום {ורוטב קיסר אור}, ו סלט קיסר בגריל עם רוטב סלט קיסר קל.

הוראות

1
מניחים את חלמון הביצה, חרדל, אנשובי, שום, חומץ, מיץ לימון, וקורטוב של רוטב ווסטרשייר בבלנדר. להתמזג עד מחית. עם המנוע פועל, להוסיף את שמן הזית בזרם איטי, יציב עד שהוא משולב באופן מלא. אם הרוטב מפסיק לנוע בבלנדר, לעצור את המכונה, להוסיף את המים החמים ולאחר מכן להמשיך עד שכל השמן מתווסף. כדי לסיים, מוסיפים את הגבינה ומערבבים במהירות נמוכה כדי לשלב. עושה על 1 1/2 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
אנשוביאנשובי
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
זנים של פטריותזנים של פטריות
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
עבור קרוטונים: במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה, להמיס את החמאה עד שהוא מתחיל קצף.
מרכיבים שתצטרך
קרוטוניםקרוטונים
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים את השום הקצוץ ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
4
מוסיפים את פרוסות הלחם ומערבבים למעיל. לזרוק לחם מדי פעם, כך ששני הצדדים לקבל קלוי. כאשר הלחם הוא חום זהוב, מוסיפים את הפרמזן וזורקים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
5
הסר מהחום ולאפשר להתקרר.
1
שים את כל עלי הצמר בקערת עבודה.
מרכיבים שתצטרך
רומייןרומיין
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
הוסף מספיק של ההלבשה כדי מעיל העלים לזרוק היטב.
3
הוסף את קרוטונים ולזרוק שוב לשלב.
מרכיבים שתצטרך
קרוטוניםקרוטונים
4
מפזרים את הפרמזן על כל ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®

מרכיבים

3או 4 אנשובי פילה, טחוןאו 4 אנשובי פילה, טחון2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1נעלייםלחם בן יום, פרוס לחתיכות בגודל אצבעלחם בן יום, פרוס לחתיכות בגודל אצבע8קרוטונים פרמזןקרוטונים פרמזן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1זנים של פטריותזנים של פטריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ3ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר טריפרמזן מגורר טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פרמזן מגורר טריפרמזן מגורר טרי6(חוֹרֶף)פרמזן מגורר דקפרמזן מגורר דק2עץחסה חסה, עלים חיצוניים הוסרו, או לבבות חסה 3/4 קילוחסה חסה, עלים חיצוניים הוסרו, או לבבות חסה 3/4 קילו1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהלבשההלבשה2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מים חמים, במידת הצורךמים חמים, במידת הצורך4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר