קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

סלט שעועית צ'ילי מקסיקני חדש

סלט שעועית צ'ילי מקסיקני חדש
המתכון החדש מקסיקני צ'ילי שעועית סלט מוכן בערך 1 שעה ו 5 דקות והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 10 גרם חלבון 2 גרם של שומן, וסך הכל 190 קלוריות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. אם יש לך כוסברה, שעועית כליות, אורגנו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. נסו צ'ילי שעועית אדומה מקסיקני חדש, מקסיקני שעועית ' N 'שעורה צ' ילי, ו שעועית שחורה מקסיקנית צ'ילי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Segura Viudas Reserva Here Cava Brut. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
סגורה ויודה רזרבה תורשה קאווה ברוט יש ניחוחות פתיחה מעושנים קלות עם נגיעות של ביסקוויט ורמזים של דבש ועלי כותרת של פרחים. החיך הוא מעולה, פירותי, ומלא טעם, ומספק תחושה מענגת של שפע. תערובת: 67% Macabeo, 33% Parellada