קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות11
מגזין

סלט תות, בצל ורומיין

סלט תות, בצל ורומיין
סלט תות, בצל ורומיין דורש סביב 15 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 2 מנות עם 324 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן כל אחד. זה מושלם עבור יום האם. זה עובד גם הר ד ' אובר תקציב ידידותי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. מתכון זה מ טעם הבית דורש רומיין קרוע, סוכר, פרג ובצל. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 69%, וזה טוב. מתכונים דומים: סלט רומיין, בצל אדום ותפוזים, סלט רומיין תות, ו סלט רומיין תות.

הוראות

1
בקערת הגשה שלבו את הרומיין, התותים, הבצל והשקדים. בקערה קטנה מקציפים את מרכיבי הרוטב; מגישים עם סלט.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
( 23)( 23)
רומייןרומיין
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אוסף מורשת סטרלינג נאפה שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
אוסף מורשת סטרלינג נאפה שרדונה
אוסף מורשת סטרלינג נאפה שרדונה
מאוזן ומורכב, שרדונה עמק נאפה שכבות פירות מכמה כרמים באווה, מתחתן עם הבשלות השופעת והנועזת של אמצע העמק עם העושר והעומק של קרנרוס. פרי בהיר וזהוב פותח את האף, מעוגל בתווים של דבש, קרמל, תבלין אפייה וטוסט. כניסה נועזת של לימונים ותפוח בשל מפתחת משקל וצמיגות ככל שהיא מתפתחת דרך הפה. תרומת החבית משאירה רושם שקדים כמעט מתוק לאורך הסיום.