קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

סלט תפוחי אדמה גמבו

סלט תפוחי אדמה גמבו
סלט תפוחי אדמה במיה יכול להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 329 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 22 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. אם יש לך בצל, פפריקה לקישוט, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, 30 כולו, וצמחוני דיאט. נסו מרק תפוחי אדמה, מרק כרוב תפו " א, ו בטטה, במיה ובמיה. (מתכונים דומים).

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות פאקו & לולה חגיגה אלברינו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
פאקו ולולה חגיגה אלברינו
פאקו ולולה חגיגה אלברינו
מהדורה מוגבלת גאווה קשת בקבוק! ביטוי ארומטי אינטנסיבי למדי עם עשבי תיבול ורמזים בלסמי יחד עם פירות לבנים, פירות הדר ופירות אבן. טרי עם מבנה טוב ואת אותן דמויות פירות שנמצאו על האף. גימור בלסמי מעט.