קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות68
מגזין

סלט תרד אשכוליות

סלט תרד אשכוליות
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, וטבעוני הר ד ' אובר? סלט תרד אשכוליות יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מנה אחת מכילה 174 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. לכו לחנות ואספו תרד, דובדבנים, מלח ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 91%. ציון זה הוא סופר. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט תרד אשכוליות, סלט תרד אשכוליות, ו סלט תרד ואשכוליות.

הוראות

1
חותכים כל אשכולית לשניים אופקית. בעזרת סכין חדה חותכים סביב כל קטע כדי לשחרר פירות; הסר קטעי פרי והניח בצד. לסחוט חצאי אשכוליות, שמירת 1 כף מיץ. בקערת סלט גדולה שלבו את פלחי התרד, הסלרי, הדובדבנים והאשכוליות.
מרכיבים שתצטרך
אשכוליתאשכולית
דובדבניםדובדבנים
תרדתרד
סלריסלרי
פירותפירות
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
קערהקערה
2
בצנצנת עם מכסה צמוד, שלבו את שאר החומרים והמיץ השמור; לנער היטב.
מרכיבים שתצטרך
מיץמיץ
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
3
מזלפים מעל סלט וזורקים לציפוי.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות סימי סונומה קאונטי שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
סימי סונומה מחוז שרדונה
סימי סונומה מחוז שרדונה
בהיר בהיר, קש צהוב בהיר. תפוח ירוק טרי, נקטרינה, לימון מאייר וגרידת תפוז משולבים בתווים של וניל, דבש ובריוש קלוי עם קצה מינרלי מורם. תפוח טעים זהוב ומנדרינה מחוממים קלות עם תווים עדינים של שמנת, חמאה ועשן המסיימים עם תו של גרידת ליים.