קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות76
מגזין

סלמון אפוי דל שומן

סלמון אפוי דל שומן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלמון אפוי שמנת דל שומן. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 611 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 35 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם יש לכם שמנת ללא שומן, מלח, יין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. מתכון זה מ Food.com יש לו 33 מעריצים. מתכונים דומים: כדורי אנרגית קינמון דלי שומן, בייגל פחמימות נמוך-בצק ראש שמן קמח קוקוס, ו סלמון אפוי קרמי.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה פולי ג ' ונסון קרנרוס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.