קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות46
מגזין

סלמון בגריל

סלמון בגריל
סלמון בגריל נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 41 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 335 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום העצמאות. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, גרידת לימון, מירין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. נסו סטייקים סלמון בגריל עם צ'יפוטלה-רוטב פונזו ושעועית ירוקה בגריל, סלמון בגריל ברוטב ברביקיו יין אדום, חמאת אגוזים וסלט חיטה סדוק עם ירקות בגריל, ו סלמון בגריל עם רוטב טריאקי תוצרת בית וצדפות בגריל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.