קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות43
מגזין

סלמון בגריל עם רוטב שמיר

סלמון בגריל עם רוטב שמיר
המתכון סלמון בגריל עם רוטב שמיר יכול להתבצע בסביבות 20 דקות. למנה העיקרית הזו יש 190 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שמנת, מיונז, שמיר או, וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. הרביעי ביולי יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ופסקאטריאן דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 76%, המנה הזו מוצקה. סלמון בגריל עם רוטב שמיר חרדל, סלמון בגריל עם רוטב שמיר לימון, ו סלמון בגריל עם רוטב עירית ושמיר ומלפפונים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את הג ' ינג ' ר, הכוסברה, המלח, הפלפל והקאיין; משפשפים מעל פילה. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול וציפו קלות את מתלה הגריל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
קערהקערה
2
מניחים את עור הסלמון כלפי מטה על המדף. גריל, מכוסה, על אש גבוהה או צולים 3-4 אינץ'. מהאש למשך 5-10 דקות או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
בקערה קטנה שלבו את מרכיבי הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מגישים עם סלמון.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

ניתן לשלב סלמון בגריל עם פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום קליל ודל טאנין כמו פינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות פייר לה פטה קרמנט דה לימו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
פייר לה פטה קרמנט דה לימו
פייר לה פטה קרמנט דה לימו
צבע זהוב בהיר עם ניחוחות וטעמים תוססים של תפוח אפוי, דובדבן לבן ומרנג לימון. מקוויאר גורמה וצדפות ועד פופקורן, פייר לה פפטטה הוא יין רב תכליתי שמשתלב היטב עם מגוון מנות ומטבחים. נסו עם סלט אגסים אסייתי, לחמניות טונה חריפות, או צלעות חזיר ורסק תפוחים.תערובת: 70% שרדונה, 20% שנין בלאן, 10% פינו נואר