קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

סלמון בלסמי

סלמון בלסמי
סלמון בלסמי דורש מסביב 16 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 65 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. מתאים ל-4 מנות. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה מובא לך על ידי Food.com. גשו לסופר וקנו חומץ בלסמי, חרדל מגורען, זרעי שומשום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו סלמון בלסמי מחבת אחת, סלמון עם זיגוג בלסמי, ו סלמון עם זיגוג בלסמי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.