קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות52
מגזין

סלמון בר מוקפץ עם מלפפונים חמאה חומים

סלמון בר מוקפץ עם מלפפונים חמאה חומים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלמון בר מוקפץ עם מלפפונים חמאה חומים. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 741 קלוריות, 70 גרם חלבון ו 45 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. אם יש לכם חמאה, מלפפון, פילה סלמוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עבור סלמון בר צרוב וירקות בחמאה חומה, חמאה חומה-אמנון מוקפץ עם פיסטוקים, ו שעועית ירוקה עם חמאה חומה, פטריות בר ואגוזים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה אחוזת רושיולי. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 42 דולר.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.