קושימומחה
מוכן ב1 ש, 17 דק.
מנות5
ציון בריאות55
מגזין

סלמון מוקפץ עם בטטה, פפיה רוגייל וקוסקוס ישראלי

סלמון מוקפץ עם בטטה, פפיה רוגייל וקוסקוס ישראלי
סלמון מוקפץ עם בטטה, פפאיה רוגייל וקוסקוס ישראלי עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 44 גרם חלבון 29 גרם של שומן, וסך הכל 806 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. אם יש לכם בצל, שמן זית, פטריות שיטאקי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו קוסקוס ישראלי עם בטטה, סלמון עם קוסקוס ישראלי קלוי, ו סלמון עם רוטב דובדבנים וקוסקוס ישראלי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את הבצל, זנגביל, עגבניות, פפאיה, שום, בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
פפאיהפפאיה
2
מוסיפים מיץ לימון או ליים, חומץ יין אדום, 1/8 כוס שמן זית, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
מיץ לייםמיץ ליים
שמן זיתשמן זית
פלפלפלפל
לימוןלימון
מלחמלח
3
מערבבים את זה 2 עד 3 שעות לפני ההגשה, ולתת לעמוד, מכוסה, אבל לא במקרר.
4
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
כדי להפוך את הקוסקוס: למלא סיר על 3/4 מלא עם מים, קצת מלח, ואז קצת זעפרן עבור צבע. מביאים לרתיחה, מוסיפים את הקוסקוס ומבשלים כ 2 דקות. לשטוף את הקוסקוס עם מים קרים לנקז היטב.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
זעפרןזעפרן
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מסננים את בטטה וקישואים ולהוסיף לקוסקוס. מערבבים את הפלפל האדום.
מרכיבים שתצטרך
בטטהבטטה
פלפל אדוםפלפל אדום
קוסקוסקוסקוס
קישואיםקישואים
7
מחממים את החמאה במחבת קטנה ומטגנים את פטריות השיטאקה עם השום, הבצל והכמון. כאשר הפטריות רכות, מוסיפים את התערובת לקוסקוס.
מרכיבים שתצטרך
פטריות שיטאקהפטריות שיטאקה
פטריותפטריות
קוסקוסקוסקוס
חמאהחמאה
שוםשום
כמוןכמון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מניחים את הקוסקוס בתבנית אפייה וחמים בתנור.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
9
מתבלים סלמון עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סלמוןסלמון
10
מחממים את שמן הזית במחבת ומטגנים את פילה הסלמון למשך 1 דקות לכל צד עבור מדיום רייר.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
מגישים את הסלמון על מיטה של קוסקוס. תעמיס את העוגייה על סלמון.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
סלמוןסלמון
12
מקשטים באורכים של ספגטי מטוגן, כך שהם מגיעים מן הסלמון.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
סלמוןסלמון

מרכיבים

43אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1(יכול להיות או להרחיק)אבקת כמוןאבקת כמון1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קצוץשום, קצוץ1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון1אינצ ' יםדיסק ג'ינג'ר טרי, קצוץ דקדיסק ג'ינג'ר טרי, קצוץ דק1קבוצותבצל ירוק( בצל ירוק), קצוץ דקבצל ירוק( בצל ירוק), קצוץ דק241אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קוסקוס ישראליקוסקוס ישראלי1לימון או ליים, מיץלימון או ליים, מיץ306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1smallsבצל, קצוץבצל, קצוץ1פפאיה, או 1/4 מלון ו 6 תותים, קצוץ דקפפאיה, או 1/4 מלון ו 6 תותים, קצוץ דק1בצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק1(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1largesפלפל אדום קלוי, קלופים, זורעים וחותכים לקוביות קטנותפלפל אדום קלוי, קלופים, זורעים וחותכים לקוביות קטנות1pinchsזעפרן ספרדיזעפרן ספרדי744אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמוןפילה סלמון5ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח5ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי3פטריות שיטאקהפטריות שיטאקה5ריבס, קצוץ טרי או קפואספגטי מטוגן, לקישוטספגטי מטוגן, לקישוט1גדולבטטה, קצוץ ומבושל במים מלוחיםבטטה, קצוץ ומבושל במים מלוחים1קישואים, חתוכים לקוביות ומבושלים במים מלוחיםקישואים, חתוכים לקוביות ומבושלים במים מלוחים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו