קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

סלמון סויה ג'ינג'ר עם מלפפון אסיאתי וסלט פלפל

סלמון סויה ג'ינג'ר עם מלפפון אסיאתי וסלט פלפל
סלמון סויה ג'ינג'ר עם מלפפון אסיאתי סלט פלפל נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 198 גר' של חלבון, 70 גרם של שומן, וסך הכל 1738 קלוריות. מתכון זה יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו זרעי שומשום, סלמון, סלמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו ג'ינג'ר-סלמון שום + סלט כרוב אסייתי, אבוקדו, הדר, פלפל אדום וסלט מלפפון עם רוטב ג'ינג'ר ו Lemongrass, ו לא קערה, רק מקל: שיפודי סלמון ג'ינג'ר דבש עם סלט מלפפון (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומשום קלויים (השתמשתי זרעי שומשום שחור כאן, אבל עבודה רגילה באותה מידה.)זרעי שומשום קלויים (השתמשתי זרעי שומשום שחור כאן, אבל עבודה רגילה באותה מידה.)6מלפפונים פרסיים, פרוס (יניב 6 עד 8 כוסות, פרוס, בהתאם לגודל של מלפפונים)מלפפונים פרסיים, פרוס (יניב 6 עד 8 כוסות, פרוס, בהתאם לגודל של מלפפונים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה וקצוצהכוסברה טרייה וקצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמיר טרי וקצוץשמיר טרי וקצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל מגורד טריזנגביל מגורד טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום טרי בכביסהשום טרי בכביסה11 קילו קישואים,זנגביל מגורד טריזנגביל מגורד טרי1פלפל חלפיניו, זרע פרוס דק (אופציונלי)פלפל חלפיניו, זרע פרוס דק (אופציונלי)1פלפל אדום, פרוס דקפלפל אדום, פרוס דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלמון טרי שנתפס בטבע, חתוך לארבעה חתיכות עוז 4סלמון טרי שנתפס בטבע, חתוך לארבעה חתיכות עוז 4796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורז מתובלחומץ יין אורז מתובל11 קילו קישואים,שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה או רוטב תמרירוטב סויה או רוטב תמרי1קטןבצל לבן, פרוס דקבצל לבן, פרוס דק

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.