קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

סלמון סוכר ותבלינים

סלמון סוכר ותבלינים
סוכר ' נ ' ספייס סלמון נטול גלוטן, ופסקאטרי מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 400 קלוריות, 29 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. מתאים ל-4 ומחירו 3 מנות.9 דולר למנה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו סוכר חום, חמאה, כוסברה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בג'ינג'ר הטחון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר מגובש כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 63%. הציון הזה מוצק. נסו סוכר חום ותבלינים עוגיות סוכר צפרדעים, מטבל סוכר ותבלינים, ו ברווז סוכר ותבלינים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים סלמון בתוך 13 אינץ ' משומן. איקס 9-אין. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
שלב את הסוכר החום, החרדל, המלח, הקאיין והג ' ינג ' ר; מפזרים מעל סלמון. למעלה עם חמאה.
מרכיבים שתצטרך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
אופים, ללא כיסוי, ב 375 ל 20-23 דקות או עד דגים פתיתים בקלות עם מזלג. בינתיים, בקערה קטנה, שלבו את מרכיבי הסלסה.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מגישים עם סלמון.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, קוביותחמאה, קוביות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם3(חוֹרֶף)כוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע11 קילו קישואים,חרדל טחוןחרדל טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל חלפיניו קצוץפלפל חלפיניו קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקיווי קצוץ מקולףקיווי קצוץ מקולף3(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוזים מנדריניתתפוזים מנדרינית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו מקולף קצוץמנגו מקולף קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון כל אחד)פילה סלמון כל אחד)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אחוזת רוצ ' ולי שרדונה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
אחוזת רוצ ' ולי שרדונה
אחוזת רוצ ' ולי שרדונה
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של הנכס רוצ ' ולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ונגיעה של תבלין משתלבים עם טעמי התפוחים העשירים והחומציות הפריכה.