קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

סלמון עירוני גדול עם רוטב מרטיני

סלמון עירוני גדול עם רוטב מרטיני
סלמון עיר גדולה עם רוטב מרטיני יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 443 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך גרגרי ערער, מלח ופלפל, פטרוזיליה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. עם כפית ציון 67% המנה הזו מוצקה. נסו סלמון עירוני גדול עם רוטב מרטיני, נערה עירונית "בראון סיטי ג' מבליה, ו רוטב ברביקיו קנזס סיטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מתבלים כל פיסת סלמון במלח ופלפל ומפזרים מעט פטרוזיליה קצוצה. אם מטגנים, מחממים את שמן הזית במחבת רחבה ומבשלים את הדג, כ -3 דקות בצד הראשון, ולאחר מכן כ -2 דקות בצד השני כדי להשיג טמפרטורה בינונית-נדירה. (להגדיל את זמן הבישול על ידי כ 90 שניות בכל צד אם אתה רוצה סלמון להיות מבושל דרך.) אתה יכול גם גריל או לצלות את הסלמון, לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
גרילגריל
2
כפית את רוטב המרטיני מעל (או לצד) הסלמון המבושל ומגישים מיד. סלמון זה טעים עם תפוחי אדמה חדשים מבושלים או אורז.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה חדשתפוח אדמה חדש
מרטינימרטיני
סלמוןסלמון
רוטברוטב
אורזאורז
3
רוטב מרטיני
מרכיבים שתצטרך
מרטינימרטיני
רוטברוטב
4
מניחים את שאלוט, ג ' ין, ורמוט, גרגרי ערער, ופלפל ירוק בסיר קטן ומביאים לרתיחה. מנמיכים את החום ומבשלים עד מופחת על 3 כפות נוזלי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
גרגרי ערערגרגרי ערער
שאלותשאלות
ג ' יןג ' ין
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
הוסף את הקרם ולהפחית עד 1/4 כוס.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
6
מסננים ולהחזיר את הנוזל לסיר (להשליך את המוצקים).
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
להקציף בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
8
מוסיפים את הזיתים ומתבלים לפי הטעם במיץ לימון, מלח וקצת פלפל. לכסות ולשמור חם בזמן שאתה מכין את הסלמון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
זיתיםזיתים
פלפלפלפל
סלמוןסלמון
מלחמלח
9
טעם
10
ספר, באמצעות מסד הנתונים תזונה USDA
11
מסנט סיטי בישול על ידי סוזן ספייסר ופולה Disbrowe. Copyright (c) 2007 by Susan Spicer and Paula Disbrowe. פורסם על ידי קנופף.סוזן ספייסר נולדה בקי ווסט, פלורידה, והתגוררה בהולנד עד גיל שבע, כאשר משפחתה עברה לניו אורלינס. היא גרה שם מאז, והיא הבעלים של שתי מסעדות, Bayona ו Herbsaint. זה ספר הבישול הראשון שלה.פאולה דיסברו הייתה שפית הבוקרת לשעבר בחוות הארט והינד פיטנס בריו פריו, טקסס.  לפני כן, היא עבדה עשר שנים כסופרת מזון ונסיעות.  עבודתה הופיעה בניו יורק טיימס, מזון ויין, וסאוור, בין פרסומים מרכזיים אחרים.  
מרכיבים שתצטרך
רוטב ראנץרוטב ראנץ
ייןיין

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה חנה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.