קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות93
מגזין

סלמון על עגבניות מומסות מרוקאיות

סלמון על עגבניות מומסות מרוקאיות
סלמון על עגבניות מומסות מרוקאיות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 4 . מנה אחת מכילה 414 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. אם יש לכם זיתים סלט, מנטה, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלמון בגריל עם עגבניות מומסות, עוף צלוי בעשב עם עגבניות מומסות, ו עגבניות צרובות מחבת עם Gruyere מומס (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב עגבניות, 1/2 כפית מלח, ו 7 המרכיבים הבאים בקערה גדולה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
2
מפזרים סלמון עם פלפל ונותר 1/4 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
3
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים סלמון; מבשלים 3 עד 5 דקות או עד זהב משני הצדדים, אבל לא מבושל דרך, מפנה פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
5
מעבירים דגים לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים בצל למחבת; מבשלים 3 דקות, ערבוב כל הזמן. מערבבים בתערובת עגבניות; מבשלים 4 דקות או עד שהנוזל מתחיל להתעבות, תוך ערבוב מתמיד. מניחים בעדינות סלמון על גבי תערובת עגבניות. מבשלים 2 עד 3 דקות או עד מידה רצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
7
מפזרים נענע.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים עם קוסקוס מבושל חם.
מרכיבים שתצטרך
9
* זיתים ירוקים מגולענים בסלט (לא להתבלבל עם זיתים ספרדית ממולאים פימיאנטו) יש טעם דומה-וניתן להחליף עם-זיתים שחורים בשלים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.