קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות50
מגזין

סלמון עם ירקות ופטריות שיטאקי

סלמון עם ירקות ופטריות שיטאקי
צריך ללא גלוטן, ללא חלב ומנה עיקרית פסקטרית? סלמון עם ירקות ופטריות שיטאקי יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מתכון זה מכין 2 מנות עם 446 קלוריות, 41 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 48% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם עורתם סלמון, שום, מלח ופלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 30 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 92%. ציון זה יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: מהיר וקל: סלמון שומשום רזה עם ירקות ג'ינג'ר-שום ופטריות שיטאקי, סוט ג'של ירקות חורף ופטריות שיטאקי, ו סוט ג'של ירקות חורף ופטריות שיטאקי.

הוראות

1
במחבת טפלון או מחבת על אש בינונית-גבוהה מוסיפים סלמון ומבשלים כ -4 דקות לכל צד, הופכים בעזרת מרית. בזמן שהסלמון מתבשל, למחבת קרה גדולה, הוסף 2 כפות שמן ושום, ואז הפעל את התבנית כדי להגן על השום מפני צריבה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
סלמוןסלמון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
2
מוסיפים פטריות פרוסות, וגבעולי בוק צ ' וי, תוך ערבוב מתמיד במשך 1 דקה. מכסים את המחבת ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
בוק צ ' וי.בוק צ ' וי.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסירים את המכסה ומוסיפים את עלי הבוק צ ' וי, רוטב הסויה, שמן השומשום, וממשיכים לבשל עוד 2 עד 3 דקות או עד שהעלים נבלו.
מרכיבים שתצטרך
עלי בוק צ ' ויעלי בוק צ ' וי
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
4
ערמו את הפטריות והירוקים על צלחת עם הסלמון. מתבלים במלח ופלפל ומגישים מייד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
ירוקירוק
סלמוןסלמון

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור סלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שמורת סנטן אמה שרדונה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
סנטה אמה שמורת שרדונה
סנטה אמה שמורת שרדונה
סנטה אמה שרדונה רזרבה הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופירות תשוקה יחד עם נגיעות של דבש וניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים ורטבים שמנוניים, פירות ים וסרטנים בגריל. אידיאלי גם לבשר לבן וגבינות בוגרות.