קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות92
מגזין

סלמון עם עדשים ובייקון

סלמון עם עדשים ובייקון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סלמון עם עדשים ובייקון. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 712 קלוריות, 63 גרם חלבון ו 34 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם מים, פילה סלמון, עירית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקצפת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טוקסידו תות שדה וקראנץ פודינג Parfaits כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו סלמון צלוי עם עדשים ובייקון, רולו דה סלמון Ahumado Con סלסה טרטר Y Lentejas (רול סלמון מעושן עם רוטב טרטר ועדשים), ו סלמון עם עדשים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות Foley Estate יקב Sta. ריטה הילס שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.