קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סלמון עם שעועית ירוקה וגרידת לימון

סלמון עם שעועית ירוקה וגרידת לימון
סלמון עם שעועית ירוקה וגרידת לימון הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 312 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 12 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך שמן זית, מלח גס ופלפל טחון, גרידת לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. עם כפית נסו שעועית ירוקה אגוזי לוז עם גרידת לימון ושמן כמהין, שעועית ירוקה בגריל עם שום וגרידת לימון, ו פסטה סלמון עם שעועית ירוקה ויניגרט לימון-טימין (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מניחים פילה סלמון במרכז של ארבע חתיכות 16 אינץ ' ארוכות של קלף. למעלה עם שעועית ירוקה, גרידת לימון, וצלפים. מתבלים במלח ופלפל וטפטוף כל אחד עם 1 כפית שמן. מקפלים קלף לצורת טוויסט או מעטפה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
פילה סלמוןפילה סלמון
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טיילר יקב סנטה ברברה שרדונה מחוז. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.