קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות80
מגזין

סלמון צלוי וריבס

סלמון צלוי וריבס
סלמון קלוי וריבס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 301 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום האם. גשו לסופר וקנו סוכר, מלח ופלפל, פילה סלמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב ריבס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,וידוי # 66: אני פשוט ניסיתי ריבס ... ריבס תות מתפורר כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו סלמון קלוי עם ריבס וכרוב אדום, סלמון צלוי עם ריבס ו Chard, ו סלמון עם קומפוט ריבס Gingered (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.