קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

סלמון צלוי עם ריבה-זיגוג Dijon

סלמון צלוי עם ריבה-זיגוג Dijon
סלמון צלוי עם זיגוג ריבה-Dijon עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 344 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו פילה סלמון, מרמלדה כתומה, אבקת שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במרמלדה הכתומה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, נסו סלמון בגריל עם זיגוג ריבה דיז'ון, סלמון צלוי ברוטב יין דיז'ון - 6 נקודות, ו סלמון קלוי עם זיגוג סויה-ריבה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מטאטא Preheat.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
שלב הראשון 6 מרכיבים בקערה קטנה, ערבוב היטב.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים דגים על מחבת ג ' לי-רול מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ג ' ליג ' לי
דגיםדגים
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מברשת חצי תערובת ריבה על דגים; צלייה 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ריבהריבה
דגיםדגים
5
Brush fish with remaining marmalade mixture; broil for 2 minutes or until fish flakes easily when tested with a fork or until desired degree of doneness.
מרכיבים שתצטרך
ריבהריבה
דגיםדגים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.