קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות52
מגזין

סלסה חזיר מטוגן חלציים עם תפוחים ומשמש

סלסה חזיר מטוגן חלציים עם תפוחים ומשמש
צריך מתאבן ללא גלוטן וחלב חינם? סלסה חזיר מטוגן עם תפוחים ומשמש יכול להיות מתכון נהדר לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 52 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 373 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם חצאי משמש, בירה בוהמיה, שמן זיתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: בשר חזיר ממולא תאנים ומשמשים, בשר חזיר עם בצל פנינה ומשמשים, ו כוכב חזיר אניס מותן עם משמשים & שאלוט.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה ניתן לזווג עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Markus הובר Sparkling rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Markus הובר רוז נוצץ
Markus הובר רוז נוצץ
צבע סלמון בהיר עם משחק זהב אדמדם של אור, עדין, persistet musseux, עדין, טרי מאוד animating האף, פירות ותבלינים עם רמזים של דובדבנים טריים גרגרי יער, הערה מתוחכמת של הדרים. יבש, פרי מונע עדיין שמנת על החיך, ארוגים דק עם חומציות אלגנטית ותמצית מינרלים, מבנה הרמוני מאוד.