קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות25
ציון בריאות0
מגזין

סלסה סראנו-כוסברה

סלסה סראנו-כוסברה
סלסה סראנו-כוסברה עשויה להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 0 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל של 8 קלוריות. המתכון הזה מכסה 0% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 25 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, מלח, כמון הקרקע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, שלם 30 וטבעוני דיאטה. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 10%. הציון הזה לא כל כך מצוין. נסו פילה סמוקי עם סראנו-פפאיה סלסן וסראנו-מנטה-כוסברה צ'אטני, סאדרו טאקו עם סלסה סראנו-כוסברה, ו סלסה דה סראנו רוג'ו (רוטב סראנו אדום) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים תחילה 3 מרכיבים בשמן חם במחבת בינונית על אש בינונית-גבוהה, תוך ערבוב מדי פעם, 10 דקות או עד שהפלפלים מתחילים להשחים ונראים שלפוחיות.
מרכיבים שתצטרך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מסירים מהאש ומצננים מעט (כ -5 דקות).
3
מעבדים תערובת פלפל, כוסברה, 3 המרכיבים הבאים ו -3 / 4 כוס מים בבלנדר עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור קרדמון הם שכבות על ידי הערות של אוכמניות אוכמניות. טעמים טריים של חמוציות, שזיפים וקליפת תפוז מספקים תווים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים וקרדמון. זהו פינו נואר עשיר ומלא גוף עם חומציות מאוזנת וגימור מרקם דק.