קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות21
מגזין

סלסה סרטנים ואבוקדו

סלסה סרטנים ואבוקדו
סלסה סרטנים ואבוקדו עשויה להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 15 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 6 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 72 קלוריות. אם יש לכם אבוקדו, סרטן ג'מבו גוש, גרידת ליים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו מיני עוגות סרטנים עם סלסה אבוקדו, אנצ'ילדות עוף ברוטב סלסה ורדה עם אבוקדו אננס, ו חזיר פריך עם סלסאן אבוקדו וסלסה עגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 5 מרכיבים בקערה; מקפלים אבוקדו וסרטן. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה Trentadue La Storia. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.