קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות5
ציון בריאות43
מגזין

סלסה עגבניות משומר

סלסה עגבניות משומר
סלסה עגבניות משומר יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 158 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו כוסברה, עגבניות, מלח ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. עם כפית ציון של 95% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו סלסה עגבניות משומר, שימורי הקיץ בסלסה !, ו סלסה משומר ורדה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יקב EnRoute Les Pommiers Pinot Noir עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.