קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

סלסה פירות קיווי ורדה

סלסה פירות קיווי ורדה
המתכון קיווי סלסה פירות ורדה מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט עצום ללא גלוטן, ו אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מנה אחת מכילה 30 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פרזנו צ'ילי, כוסברה קלה, קיווי פירות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה עובד טוב כמו מתאבן זול מאוד. נסו סלט סלסה אבוקדו קיווי ורדה, קיווי-Tomatillo סלסה ורדה, ו Ensalada De Pitaya, קיווי, מנגו Y (פירות הדרקון, קיווי, מנג (מתכונים דומים).

הוראות

1
פיל 2 קיווי פירות (כ 7 עוז. סה " כ).
מרכיבים שתצטרך
עוגות אורז מוצ'י צבעוניותעוגות אורז מוצ'י צבעוניות
2
חותכים 1 קיווי פירות לתוך גושים 1/4 אינץ ' ומניחים בקערה. במעבד מזון או בלנדר, לשלב פירות קיווי הנותרים, לחתוך לחתיכות, 1/4 כוס ארוז בקלילות כוס כוסברה טרי, ו 1 כף מיץ לימון. מערבולת עד טהור; לערבב עם פירות בקערה. מערבבים ב 1 כף טחון jalapeo אדום טרי או צ ' ילי פרזנו ומלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
עוגות אורז מוצ'י צבעוניותעוגות אורז מוצ'י צבעוניות
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
אם הכנת רוטב עד 1 יום קדימה, לכסות ולצנן.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יינות טיודור באלו ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.