קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

סלסה קיווי

סלסה קיווי
סלסת קיווי יכולה להיות בדיוק המתכון הצמחוני ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, פליאוליטי ולקטו אובו שחיפשתם. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 85 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -3 גרם שומן . תמורת 74 סנט למנה , מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 32 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. כמה אנשים מאוד אהבו את ההידור הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם יש לכם פלפל ג'לפנו, אבקת קארי, מיץ ליים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זהו מתכון סביר מאוד לחובבי האוכל המקסיקני. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-15 דקות . בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 92% . הציון הזה יוצא מן הכלל. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון Sunny & Hot! סלסה (סלסת קיווי מנגו אננס) , סלסה קיווי וסלסת קיווי .

הוראות

1
מערבבים בקערה קיווי, בצל, פלפל ג'לפנו, מיץ ליים, שמן זית, דבש, כמון ואבקת קארי. מכסים ומניחים למנוחה של שעה בטמפרטורת החדר. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
עוגות אורז מוצ'י צבעוניותעוגות אורז מוצ'י צבעוניות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Papet del Mas Brut. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-13 דולר לבקבוק.
פאפט דל מאס ברוט
פאפט דל מאס ברוט
ניחוחות פירות נעימים וצבע בהיר וצלול. תחושת הטעם בפה נעימה מאוד, קלילה ומאוזנת, תחושה רעננה ועליזה מאוד, התמדה טובה, עם תווי פרי ופרחים. טעם לוואי מזמין אתכם להמשיך להתענג מהיין.