קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות2
ציון בריאות41
מגזין

סלק מתובל & אורנג'צ'אטני

סלק מתובל & אורנג'צ'אטני
סלק מתובל & כתום chutney נטול גלוטן,, חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, וטבעוני ומספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 2027 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. אם יש לך זהב מגורען סוכר, בצל, זרעי חרדל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זה עובד טוב כמו תבלין. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : תפוז מתובל סלק תפוח צ'אטני, סלק וג'ינג'ר צ' אטני, ו סלק, ג'ינג'ר וצ' אטני חמוציות.

הוראות

1
במחבת שמירה או בסיר הגדול ביותר שלך, לערבב יחד את כל החומרים היטב. להביא רתיחה עדינה, ואז לבשל 1 hr, ערבוב מדי פעם, עד chutney הוא עבה סלק רך.
מרכיבים שתצטרך
סלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילובסלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילוב
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
בזמן שהצ ' אטני מתבשל, הכינו את הצנצנות שלכם על ידי ריצה בכביסה חמה קצרה במדיח הכלים שלכם. או לשטוף ביסודיות ביד, ואז לשים בתנור חם כדי לעקר במשך 10-15 דקות. לאחר chutney מוכן, לתת לו להסתפק 10 דקות, ואז בזהירות כפית לתוך צנצנות חותם בעוד עדיין חם. אתה יכול לאכול את זה מיד אבל זה יהיה אפילו טוב יותר אחרי חודש. ישמור עד 6 חודשים במקום חשוך וקר. לאחר פתיחת, לקרר ולאכול בתוך 2 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
ציוד שתשתמש בו
עם עצם כנף, עור עלעם עצם כנף, עור על