קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סלרי ממולא סרטנים

סלרי ממולא סרטנים
סלרי ממולא סרטן יכול להיות רק ללא גלוטן מתכון שחיפשת. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זה מנות ראשונות יש 94 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. אם יש לך סלרי, מיץ לימון, בשר סרטן חיקוי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. עם כפית ציון 11%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: סרטן וסלרי, שורש סרטן וסלרי רסמולדה, ו סלט סרטנים ואפונה בצלעות סלרי.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מעבירים לשקית ניילון קטנה הניתנת לסגירה חוזרת.
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
3
חותכים חור קטן בפינת השקית; תערובת צינורות למקלות סלרי. יש לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
(24 ספירה)(24 ספירה)

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי בדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. ת 'אניש גראצ' ר הימלרייך ספאטלס ריזלינג עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
דוקטור תניש גראצ ' ר הימלרייך ספאטלס ריזלינג
דוקטור תניש גראצ ' ר הימלרייך ספאטלס ריזלינג
גראץ ' הוא כפר גידול יין מצוין בלב המוזל התיכון. המדרונות התלולים של כרם גראצ ' ר הימלרייך פונים לדרום-מערב. הם נטועים אך ורק עם ריזלינג.האף מציג איכות פרחונית מתוקה של פלומריה, אפרסק טרי עם נגיעה של אופי בנזין הנפוץ ביינות גרמניים. לעתים קרובות ככל שיש ליין גרמני יותר גיל, כך אופי הבנזין חזק יותר. אין שום דבר רע ביינות עם הארומה הזו. הבציר הזה משנת 2003, מראה רק ניחוח בנזין קל – בינוני. חיך הימלרייך ספסטלטלס שופע אופי הוא שילוב נפלא של אפרסק, דבש ומנגו. המשקל הבינוני משתלב בצורה מפתה עם החומציות הכבולה דק.