קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות96
מגזין

סנאפר אדום עם תינוק בוק צ'וי

סנאפר אדום עם תינוק בוק צ'וי
גשו לסופר וקנו שמן זית, חלב קוקוס, סוכר חום כהה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: סנאפר מאודה בסגנון אסייתי עם בייבי בוק צ'וי, בוק צ'וי, שיטאקי, ואטריות שום, ו שום זנגביל זוקיני אטריות קערה עם סלמון ובוק צ'וי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 מעלות. במחבת בינונית אטומה, מחממים שמן זרעי ענבים על חום בינוני-גבוה. מתבלים עם מלח ופלפל ומוסיפים למחבת. מיד להעביר מחבת לתנור ומבשלים עד אטום, כ 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
עלי טימין טריים טחונים, מופשטים מ-3 או 4 ענפים גדוליםעלי טימין טריים טחונים, מופשטים מ-3 או 4 ענפים גדולים
סנאפרסנאפר
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
הסר מהתנור ולהתחמם.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Arsheen Maysaran פינו גרי עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.