קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 45 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

סנדוויץ' מופולטה

סנדוויץ' מופולטה
כריך Muffuletta עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 51 גר' של חלבון, 61 גרם של שומן, וסך הכל 1131 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא את ג'נואה סלאמי, בצל ירוק, מורטדלה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הסלמי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלמי קינוח שוקולד כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו-45 דקות. מתכונים דומים: כריך Muffuletta, כריך Muffuletta, ו כריך Muffuletta.

הוראות

1
להכין את הכריך.לפצל כיכר muffoletta או כיכר עגולה של לחם איטלקי אופקית.
מרכיבים שתצטרך
לחם איטלקילחם איטלקי
2
הסר חלק מהלחם הרך במרכז.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
3
מורחים כל מחצית עם חלקים שווים של סלט זית / שמן.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
4
מניחים בשרים וגבינות באופן שווה על החצי התחתון ומכסים עם החצי העליון של הלחם.לעטוף בחוזקה עם ניילון לעטוף להכניס למקרר עד 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
5
חותכים ברבעים עבור כריכים ענק, או שמיניות עבור לניהול יותר sections.To הפוך את הזית SALAD.To בור הזיתים מרסקים כל זית על קרש חיתוך ביד או להשתמש בקצה משפך.
מרכיבים שתצטרך
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
משפךמשפך
6
שלב את כל החומרים למעט שמן במעבד. דופק 4-5 פעמים. אתה רוצה שזה יהיה קצוץ גס.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
7
מוסיפים שמן זית. לשים לתוך קערה או צנצנת, לכסות ולתת את הטעמים להתחתן במשך כשבוע אחד.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

מרכיבים

1כיכרלחם muffuletta (כיכר עגולה 10 אינץ') או 1 כיכר שומשום עקף לחם איטלקי (כיכר 10 אינץ עגולה)לחם muffuletta (כיכר עגולה 10 אינץ') או 1 כיכר שומשום עקף לחם איטלקי (כיכר 10 אינץ עגולה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי, פרוס דקסלרי, פרוס דק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)null או 1⁄4 lb emmenthaler גבינה, פרוס דקnull או 1⁄4 lb emmenthaler גבינה, פרוס דק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום טרי, פרוס דקשום טרי, פרוס דק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים ירוקים, מגולעניםזיתים ירוקים, מגולענים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טרי, לפי הטעםפלפל טחון טרי, לפי הטעם113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר קפיקולה, פרוס דקחזיר קפיקולה, פרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים קלמטה או 1/2 כוס זיתים שחורים מגולעניםזיתים קלמטה או 1/2 כוס זיתים שחורים מגולענים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מורטדלה, פרוס דקמורטדלה, פרוס דק2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה איטלקית, קצוצה דקפטרוזיליה איטלקית, קצוצה דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקירקות כבושיםירקות כבושים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרובולונה, פרוסה דקהגבינת פרובולונה, פרוסה דקה11 קילו קישואים,פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש3(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קלויפלפל אדום קלוי113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלאמי גנואה קשה, פרוס דקסלאמי גנואה קשה, פרוס דק

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות ג ' ויס כרמים אלברינו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
ג ' ויס כרמים אלברינו
ג ' ויס כרמים אלברינו
Albariño בסגנון ספרדי מרענן וחזק עם ארומטיקה heighten וחומציות עסיסית. פריך ומרענן עם תפוח ירוק טרט, אפרסק לבן ופירות הדר פיקנטי, יחד עם לחמניות רטובות, בור משמש ופה מלוחים השקיה מה שהופך את לגישת הקיץ נהדר.