קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות5
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סנדלר אפרסק אני

סנדלר אפרסק אני
סנדלר אפרסק אני צמחוני ומספק כ 5 מנות. לקינוח הזה יש 543 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו סוכר, ביצה, לחם, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -59 היו אומרים שהוא הגיע למקום. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זה הביא לך את כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 31%. הציון הזה די גרוע. נסו כהרף עין אפרסק סנדלר-סנדלר אתה יכול לעשות בכל עת, עם אפרסקים טריים או חנות קנה, סנדלר אפרסק מיושן (א. ק. חידת אפרסק), ו סנדלר אפרסק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). חמאה תבנית אפייה בגודל 9 על 13 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מניחים אפרסקים בצלחת מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
3
חותכים כל פרוסת לחם לחמש אצבעות, ומניחים את האצבעות מעל האפרסקים. בקערה בינונית שלבו סוכר, קמח, ביצה וחמאה וערבבו עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
חמאהחמאה
לחםלחם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
יוצקים מעל לחם ואפרסקים.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
לחםלחם
5
אופים בתנור שחומם מראש 35 עד 45 דקות, עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. ארואיקה ריזלינג עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
ארואיקה ריזלינג
ארואיקה ריזלינג
ארואיקה זו מציגה את החומציות הפריכה של הבציר משנת 2007, שהייתה שנת ההחזקה הטובה ביותר בחומציות בחמש השנים האחרונות. היין מספק ניחוחות וטעמים של תפוז מנדרינה וליים מתוקים עם תווים מינרליים עדינים. ספטמבר הקריר יותר, יחד עם בחירת פירות מגובה גבוה יותר ואתרים קרירים יותר, תרמו לחומציות מעוררת הפה המאוזנת על ידי וושינגטון ריזלינג היפה fruit.An זיווג מדהים עם סרטן דונגנס מתוק וטעים.