קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות50
ציון בריאות1
מגזין

סנדלר משמש

סנדלר משמש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל סנדלר משמש. והוא יספק כ 50 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 0 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 37 קלוריות. גשו לסופר וקנו סוכר, אבקת אפייה, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה מ Kraftrecipes.com יש 1 אוהדים. מתכון לאוהדים של מזון דרומי. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו סנדלר משמש, סנדלר משמש, ו משמש-סנדלר שקדים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-375F.
2
מערבבים משמשים, סוכר 3/4 כוס ואת טפיוקה בסיר בינוני. מערבבים במים. מביאים לרתיחה על חום בינוני, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים לתבנית אפייה מרובעת 9 אינץ'; להפריש.
4
מערבבים קמח, 2 כפות. סוכר, אבקת האפייה ומלח בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
5
חותכים בחמאה עם בלנדר מאפה או שני סכינים עד תערובת דומה פירורים גסים. מערבבים בחלב עד שהתערובת יוצרת בצק רך. טיפה על ידי כף גדושה על תערובת פירות חמים.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים 30 דקות. או עד ציפוי ביסקוויט הוא חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. ה-Schloss Johnisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
Schloss Johannisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb
Schloss Johannisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb
צהוב בהיר מבריק. האף הוא טהור עם הערות צמחים מקסים, דשא לימון, physalis ורמז של תותים בר. החיך טרי ועסיסי עם מרקם עדין וקטיפתי, פירות אלגנטיים וגימור מינרלי ארוך. זוגות היטב עם סלטים, פירות ים, ומנות עוף קלות.