קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סנדלר פירות (עבור 2)

סנדלר פירות (עבור 2)
סנדלר פירות (עבור 2) הוא צמחוני קינוח. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 233 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. אם יש לך וניל, קמח, קורנפלור, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. מתכונים דומים: כל פאי פירות, מאפה פירות, ו עוגת פירות אוכמניות.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Selbach אוסטר מוזל ריזלינג Kabinett. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.