קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

ספירלות סוכר מקורמל

ספירלות סוכר מקורמל
צריך מתאבן ללא גלוטן וטבעוני? ספירלות סוכר מקורמל יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 104 קלוריות. והוא יספק כ 20 מנות. גשו לסופר וקנו סירופ תירס, סוכריות לימון, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מקום improvable של 6%. מתכונים דומים: אננס מקורמל עם סוכר חום-גלידת ג'ינג'ר, עוגת סוכר חום-ספייס עם תפוחים מקורמלים, ו Orecchiette עם בצל קרמל, אפונה הצמד סוכר, ריקוט.

הוראות

1
מערבבים יחד סוכר, סירופ תירס, ו 1/2 כוס מים 3 1/2-qt. סיר כבד עד שיתמזג.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מניחים מחבת על חום בינוני-גבוה, ומבשלים, בלי לערבב, עד מדחום ממתקים רושם 305 עד 315 או עד התערובת מתחילה להפוך צבע קרמל הזהב (כ 25 עד 30 דקות).
מרכיבים שתצטרך
צבע קרמלצבע קרמל
ממתקיםממתקים
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מחבתמחבת
3
הסר מהחום, ומערבבים רק עד צבע מופץ באופן שווה, באמצעות כף עץ נקי. בזהירות במקום התחתון של סיר לתוך מים קרים כדי לעצור את תהליך הבישול.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
הסר מן המים, ולתת לעמוד 2 עד 3 דקות או עד מעובה מעט.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
5
מפזרים סוכריות לימון מרוסקות על פיסת נייר קלף. בזהירות כפית על 1 כף. סירופ חם על סוכריות בתנועה מעגלית, יצירת דיסקים 3 אינץ'. (אם סירופ מקבל עבה מדי, סיר מקום בחזרה על חום במשך 3 עד 4 דקות או עד סירופ נמס מעט. השתמש בכפית נקייה כדי להמשיך לעשות ספירלות.)
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
לימוןלימון
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
בואו מגניב 10 דקות או עד מגניב לחלוטין. (
7
תערובת יהיה להקשיח כפי שהוא מתקרר.)