קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות78
מגזין

ספרינג רולס

ספרינג רולס
המתכון ספרינג רול מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט סופר טבעוני ומתאים לאוהבי מזון וייטנאמי. מנה אחת מכילה 354 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מתזונאי אוכל יש 1 אוהדים. זה יהיה להיט בחג האביב שלך. אם יש לכם צנוניות, יורה אפונה, עטיפות אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו מתאבן. מתכונים דומים: ספרינג רולס, ספרינג רולס, ו ספרינג רולס.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות יין Fram Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 32 דולר לבקבוק.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.